1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2390991

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
{297}: Jag är naturligtvis glad över denna seger!
Även fast jag tycker att Malmö var jävligt bleka
En sak som jag är förvånad över är att de flesta och största domedagspredikanterna blir helt tyst!?
Tänker närmast på dig, snushane, Sune m.fl.
Är det bättre när vi förlorar och ni kan "spy galla" eller har du nån bättre förklaring

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Meduza: Vi vinner ju när jag spyr galla, så det kommer jag fortsätta med. Har gärna fel bara vi vinner👍🎉🎊

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Meduza:

AVGÅ ALLA!

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Meduza: vad är det du saknar i kommentarsväg känner du?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer