Erol Ateceae: ja men framförallt är väl ingen av oss bitter över att de där tandlösa småländska jävla bonnläpparna är i hockeyns finrum på vår bekostnad... "ja e inte bitter"
OlliJanne: Hade Pantzare inte knäat vår bäste målskytt i huvudet, så hade jag varit mer accepterande av utgången. Dock aldrig gillat lag som har Wimbledon FC - mentalitet.
Att de sedan haft historiens mest lyckosamma första säsonger är närmast overkligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer