{297}: Alltså Timråiter kan ju inte annat göra än att erkänna att sossarna i Timrå räddat vår hockeyförening både en och två gånger, då i det offentliga rummet. Misstänker att det kan ha delats ut några allmosor även bakom stängda dörrar.
Men
Torskars hade sannolikt gjort någon NHC-liknande hall för kommunens pengar. Baserat på hur det ser ut i hockeysveriges mindre orter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men
Torskars hade sannolikt gjort någon NHC-liknande hall för kommunens pengar. Baserat på hur det ser ut i hockeysveriges mindre orter.