Tom Topp: Noll hockeykultur runt det jävla skitlaget. De har en supporter som kan hockey och det är Madhawk. Tycker jävligt synd om honom som blivit utsedd till Mif-supporter av hockeygudarna. Måste vara ett straff, han höll kanske på LHC el Oink i ett tidigare liv. Han verkar hur som helst både sympatisk och kunnig
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...