1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2391232

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
{7043}: Jamen att börja kasta iväg supporter saker som flaggor när det bara står 0-3 i början av 2a perioden är inte förståtligt.

Hade blivit hus i helvete här inne på HS om man såg det på Västra stå

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Dubbeld: ”Bara” 0-3 i 2a och påväg mot sin 4e raka förlust med ett uselt spel? Då har jag full förståelse att frustrationen kan ta över och att man agerar i affekt. Det har hänt liknande saker på våran ståplats. Förstår inte problemet. Men vi alla tycker olika.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer