mikenomad: En annan sak som skickade extremt konstiga signaler var ju Sörensens överfall förra säsongen. Sedan dess är en inte förvånad över någonting de gör i disciplinnämnden och dess "granskningsgrupp".
Erol Ateceae: Ja disciplinnämnden är fortfarande ett lotteri. Ett annat exempel är Rosseli Hansen som i lördags måttade huvudslag mot liggande FBKare, får 2 ynka matcher. Det var ju dessutom uppenbart avsiktligt och farligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer