Synct: sjukt ändå att det krävs fyra domare, ett videorum och 2 minuters video för att döma bort det där.
Hur som helst. 0-0 borta mot Luleå är väl helt ok. Rautio gör en väl godkänd period men Luleå är så klart några snäpp vassare än oss. Men som så många gånger tidigare så skapar vi absolut noll press i anfallszon och man vinner inte många perioder när man skjuter 2 skott på mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer