Rallarn: Förlåt att jag säger det men Lundin håller inte för SHL. Inte varit bra nån match. Bänka honom när Pääjärvi kommer in i laget. Drar på sig en onödig offensiv utvisning med 10 sek kvar
Zäta75: Vilket tryck hemvändarkedjan skapar mest hrla tiden nu. Grrrrymt.. fortsätt så !!@
Blomman o Lundin känns som de forwards som har svårast att hänga med i tempot för tillfället. Blomman klarar sig hyggligt ändå för han är smart och klok. Lundin borde också fixa det med den klokhet han visat många andra säsonger, jag hoppas det släpper. Till deras försvar så vaskas det rätt friskt i 3/4 kedjorna nu och det är inte lätt att få rytm och ikuggande för dessa linor. Värmhed lirar väl inte så mycket o därav rotationen.
Boyce är ju älskvärd, vilken spelkamrat. Walli är tung att hålla undan för motståndarna.
Rullar vi på sju backar? Nr 6, Joonas har sett intressant ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer