Olli Hahl: kan inte släppa att vi blir dubbelt rånade på PP i slutet. Först på den solklara trippingen på Dahlén med 5 sekunder kvar av ordinarie och den på den höga klubban på Lyytinen i förlängningen. Så jävla störande.
Förstår inte vad folk menar när de jämför Lyytinen med Zajac. Lyytinen har en helt annan spelskicklighet. Det enda jag ser som potentiellt farligt är att han håller i pucken lite väl länge, men idag funkade det med bravur.
{297}: Sen gammalt, sett ut såhär hela säsongen, varför skulle det förändra sig? Har man två PP-formationer som kan släcka matcherna så passar domarna på.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer