Tikarn97: Som sagt, känns som alla domare har olika böcker inför varje match håller aldrig samma " bedömningar match efter match "
sen kan man väl tycka att istället för att anställa domare på heltid, varför inte ge dom en bättre utbildning istället, för domarna i svensk hockey just nu är rent ut skit, för det man har sett redan i år så kan jag redan nu säga att det kommer bara bli sämre och sämre, likt förra året fast ännu sämre
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
sen kan man väl tycka att istället för att anställa domare på heltid, varför inte ge dom en bättre utbildning istället, för domarna i svensk hockey just nu är rent ut skit, för det man har sett redan i år så kan jag redan nu säga att det kommer bara bli sämre och sämre, likt förra året fast ännu sämre