Kul att se juniorerna med i laget idag. Lyytinen imponerade. Rautio imponerade. Emil Pettersson är förjävla bra. Magiska straffar som grädde på moset. För lite skott mot mål generellt. Det ska spelas runt och passas i all evighet varje gång i offensiv zon. Tog sig lite i andra men ge mig lite mer slagga från blå. Jävligt kul med vinst mot starka Lule.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...