Sputnik: Lyytinen spelade lite som jag trodde Eronen skulle spela. Kunna föra/hålla i pucken och spela smart. Spännande att se vart det bär vägen, bra första match iaf.
{7043}: Ska inte säga att Berguven glänste men han höll en ok nivå som backup till NHL-JayJay. Målvaktsinsatserna hittills har fått hela hockeysnacks samlade målvaktsexpertiskunnandegloria att sitta lite snett på hövve ;-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...