Tom Topp: Ja håller med. Wedda har ju opererat axel och vad jag förstår har han ett flertal ggr fått axeln ur led. Jag har själv råkat ut för samma sak, men bara en gång. Gör helvetes ont vill jag upplysa. Han ska ju vara helt återställd nu, men jag tror detta hämmar honom fortfarande, han litar inte helt på axeln. Jag tycker dock han kommer mer och mer för varje match, jag tror att vi får se gamle Wedda inom 4 - 5 matcher. Har haft fel förr, har gärna rätt denna gång!🙂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wedda har ju opererat axel och vad jag förstår har han ett flertal ggr fått axeln ur led. Jag har själv råkat ut för samma sak, men bara en gång. Gör helvetes ont vill jag upplysa.
Han ska ju vara helt återställd nu, men jag tror detta hämmar honom fortfarande, han litar inte helt på axeln.
Jag tycker dock han kommer mer och mer för varje match, jag tror att vi får se gamle Wedda inom 4 - 5 matcher.
Har haft fel förr, har gärna rätt denna gång!🙂