Håkkybåkky: ja igår var det extremt tråkigt att se Luleå bara åka runt i 3 mot 3 och se till ha bara hålla i pucken. Ska det vara den typen av 3 mot 3 spel får de fan införa nån sorts passivitets regel, typ som i basket eller handboll... och det tror jag inte var meningen
Håkkybåkky: Spelar Pääjärvi imorgon vad tror vi? Han tränade igår och tränar idag också. Lyytinen körde ju direkt så antar att Pääjärvi gör det också. Speciellt om Hanzl är borta och vi har 3 skadade spelare.
Håkkybåkky: Tomas Montén får ny roll i Linköping – tränaren sjukskriven. Tomas Monténs framtid har varit oviss efter tiden som förbundskapten för Juniorkronorna.
Nu går han in i Linköping i stället för assisterande tränaren Gereon Dahlgren, som är sjukskriven.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer