Sputnik: "Vi blev nonchalanta och drog ner tempo, istället för att köra på och döda matchen definitivt." Det är en Timrå klassiker det där, man leder också plötsligt börjar man lira sämre och sämre bara för att behålla t.ex 3-0 istället för att fortsätta att nöta på.
Tror vi aldrig kommer att komma iväg från det, har ju suttit i sen åren i HA :D
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror vi aldrig kommer att komma iväg från det, har ju suttit i sen åren i HA :D