1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2396288

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Matsg: Tycker perioden som helhet får en 3a i betyg, inte underkänt, inget väl godkänt men bara "okej" var det iaf. Alvarez bra, Lander som vanligt bra, Wedda verkar ha nånting på G nu även om han var slö i PP.

Uppryckning i andra nu så vi skapar oss lite utrymme inför 3e!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Tror samtliga lag inte längre är rädda för Timrås PP utan Hanzl i PP

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Öndulat: Tycker det ser bra ut, bra fart. Lite bättre fokus i avsluten bara.
Vi vinner!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer