Knass: MPS känns som det kan bli flipp eller flopp. Flopp tror jag inte, men vi ska nog inte ha så höga förväntningar på Magnus. Framåt våren kanske han kommit igång. Ser MPS som en utfyllnad endast. Men vore häftigt om han kunde bitchslapa oss alla kritiker att vi har fel. Inte ofta vi är så här bortskämda med tyngd framåt. Nästan så man skäms som Timråit.
+ 3