Labban: Just mot Brynäs är det väldigt svårt att gå centralt, se bild. När de går för offensiv tar de burskydd och byter. De gick ut med att spela destruktivt mot Timrås starka offensiv, vilket lyckades. Bedrövligt tråkig hockey, men Manner gör ett bra jobb med materialet.
Är Cruyffiansk och hoppas verkligen aldrig att Timrå börjar spela såhär, ovärdigt mot publiken.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...