Kulltorp: Håller med, kändes livsfarligt varje gång ni fick tag i oss runt kassen. Vi spelade ofta fast oss själva i komb med er höga och tunga press, sen har ni giftiga och bra spelare i framförallt Lander, Dahlén, Wedin plus sparkapital i några tillfälligt skadade. Tror ni kommer att gå långt i serien, vi saknar både Rödin och nån mer spets för att jag ska känna mig lite tryggare i den hittills jämnaste och mest ovissa upplagan av SHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror ni kommer att gå långt i serien, vi saknar både Rödin och nån mer spets för att jag ska känna mig lite tryggare i den hittills jämnaste och mest ovissa upplagan av SHL.