1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2403042

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
thorwald: Vi har alltså 0-7 på två matcher. Vad är det för hävla förtrollning? De är ju inte ens bra?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Woody Jokinen: Växjö var kanske något sämre än förra gången vi mötte dem. Men ändå diciplinerade i egen zon. Samtidigt har vi inte mycket eget spel att komma med. Oerhört passivt och inte mycket till självförtroende förutom några enstaka sekvenser. Ante borde ta sig en funderare på vilka spelare som ska få förtroende.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Woody Jokinen: Trams. Dom är mycket bra. Bäst just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer