{297}: Jo absolut, men känns ju som något är fel när det är Lundin och Hartmann som får de vassaste chanserna. Borde ju vara Pettersson, Wedin, Pääjärvi eller Hanzl
thorwald: Dahlén och Pettersson har problem i spel 5-5. Dom är för mjuka. Tycker dom bibehåller press i offensiv zon alldeles för sällan och ofta väntar motståndarna bara ut att pucken ska komma ner i rundeln och där klär dom av Dahlén/Pettersson enkelt genom att spela fysiskt på dom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer