1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2407249

Sv: Apropå nånting...
{9908}: det är två lag med i princip noll försvarsspel! Dom spelar hockey som på Tumbas tid!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Men oavsett kan vi ändå konstatera att hockey är så jävla mycket mer underhållande än tråkfotboll 😅 Att Sveriges andraliga i hockey kan bjuda på mer underhållning i 40 minuter, än vad man troligtvis kommer få se under 90 minuter från en toppmatch i ett stundande Qatar-VM talar sitt tydliga språk.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Modo ser ganska homogena ut tycker jag, det bättre laget.
Djurgården är ju dåliga på riktigt.
Typ Kristianstad lär ju vara bättre än så här, definitivt Bofors.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp:

Låter rätt kul i sig. Som fotboll på Gunnar Nordahls tid. Antar apropå tidigare diskussioner att Ö-vik besitter en viss hockeykultur, men föredrar naturligtvis Timrås dito. Saknar den i skrivande stund. Har så jävla tråkigt sportmässigt i nuläget. Har knappt ens tänkt på att fotbolls-VM börjar snart. Ser mer fram emot lördagens återstart i SHL. Väljer dock att ha ett pessimistiskt förhållningssätt till SAIK-matchen. Har inte känslan av att vi brukar vara särskilt bra efter ett uppehåll. Kan detta stämma?

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Modos 3-3 kan ju omöjligt bli godkänt där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer