Låter rätt kul i sig. Som fotboll på Gunnar Nordahls tid. Antar apropå tidigare diskussioner att Ö-vik besitter en viss hockeykultur, men föredrar naturligtvis Timrås dito. Saknar den i skrivande stund. Har så jävla tråkigt sportmässigt i nuläget. Har knappt ens tänkt på att fotbolls-VM börjar snart. Ser mer fram emot lördagens återstart i SHL. Väljer dock att ha ett pessimistiskt förhållningssätt till SAIK-matchen. Har inte känslan av att vi brukar vara särskilt bra efter ett uppehåll. Kan detta stämma?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Låter rätt kul i sig. Som fotboll på Gunnar Nordahls tid. Antar apropå tidigare diskussioner att Ö-vik besitter en viss hockeykultur, men föredrar naturligtvis Timrås dito. Saknar den i skrivande stund. Har så jävla tråkigt sportmässigt i nuläget. Har knappt ens tänkt på att fotbolls-VM börjar snart. Ser mer fram emot lördagens återstart i SHL. Väljer dock att ha ett pessimistiskt förhållningssätt till SAIK-matchen. Har inte känslan av att vi brukar vara särskilt bra efter ett uppehåll. Kan detta stämma?