Andersson: Ja tänkte precis gnälla på det också, utöver det jag nyss gnällt om... Man kan fan inte börja med sån här skit då matchen egentligen ska börja...
Öndulat: Exakt så, hylla gärna men avsätt tid för det innan matchen. behöver man ens plocka ut motståndaren för det. idag var ju undantag med Börje men annars.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...