1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2413078

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
doubleT: Där håller iaf inte jag med. Gillar inte alls Sanny. Mycket samma snack hela tiden. Han och Petter är så jobbiga.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Orkar inte snacka skit. Men kan bara säga att en väldigt välrenommerad timråprofil från 00-talet yppade att Sanny var den största kärringen i laget under våra bästa år.
Vill inte ta något från sanny, säger inte att det han säger är 100% sant, det vet jag inte. Men har tillräckligt förtroende för denna människa för att förstå att det finns väldigt mycket personligt intresse i allt Sanny gör.

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Peacedog: Varken Petter eller Sanny gillar Timrå. Jag kan fatta MoDoPetter men Sanny?! Säkert hjärntvättad i Karlstad.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer