1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2413083

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Ett plexi till som gått…
Snälla kan inte OINK….åka ur för gott?!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Olli Hahl: det mest frustrerande med att förlora mot OINK i SHL är att dom inte ens borde vara i SHL. Ett sånt här break för att plexit går sönder, vilket skämt. Är det div.1 södra vi besöker?

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Olli Hahl: Är det inte isen är det plexit. Tröttsamt.

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Olli Hahl: Bör inte SHL ställa lite krav på sarg, plexi etc? IKOs arena är ju div 1 klass…

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2022-11-26
Olli Hahl: vafan har de köpt plexit på wish eller

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer