The great one: Nej absolut! Jag tycker Walli gör jobbet match efter match och jag brukar lyfta upp honom. 😎
Valde att rikta fokus mot Hartmann som haft det rätt tungt i inledningen av denna säsong. Hoppas detta är ett bevis att han är på G! Då har vi ännu ett hot som vi haft som sparkapital!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Valde att rikta fokus mot Hartmann som haft det rätt tungt i inledningen av denna säsong. Hoppas detta är ett bevis att han är på G! Då har vi ännu ett hot som vi haft som sparkapital!