Hemma efter att ha utkrävt 3 enkla poäng nere i Oskarshamn! Även första gången jag personligen blivit skriken på och kallad fuskare på vägen ut ur en hockey”arena”.
Vilken enkel seger, vilka intellektuellt avvikande hemmasupportrar och vilket lag vi har!
Riv det där skjulet som Oskars IK spelar pojklagshockey i och skicka upp MoDorövarna i SHL så att vi får lite derby mellan homo sapiens-klubbar istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilken enkel seger, vilka intellektuellt avvikande hemmasupportrar och vilket lag vi har!
Riv det där skjulet som Oskars IK spelar pojklagshockey i och skicka upp MoDorövarna i SHL så att vi får lite derby mellan homo sapiens-klubbar istället.