Jag var med till Västerås, men hamnade ganska snart i fyllecellen. Även där vinner man uppenbarligen matcher. Var första gången men inte den sista. När senast? Måste ha varit efter bandyfinalen 2013. Vaknade upp i Sollentuna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag var med till Västerås, men hamnade ganska snart i fyllecellen. Även där vinner man uppenbarligen matcher. Var första gången men inte den sista. När senast? Måste ha varit efter bandyfinalen 2013. Vaknade upp i Sollentuna.