1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2420323

Sv: Apropå nånting...
{297}:

Har svårt att se matcher mot Brynäs som derbyn. Knappt de mot MoDo heller, även om det rör sig om ”länsderbyn” i det fallet. Riktiga derbyn var de mot Sundsvall, men gärna för mig om vi slipper uppleva dem igen. Med det sagt önskar jag gärna Brynäs att spela i HA, även om det inte lär bli verklighet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Efter att ha upplevt matchserierna mot Modo under framförallt 2007-2008 så räknar iaf jag Modo som ett derby. Derbyn mot Sundsvall lär dröja länge om man inte ska räkna in SCA-cupen 😉

Sv: Apropå nånting...
Malmö-fansen (i alla fall vissa av dem) har redan gett upp. Läste en sorglig krönika på Svenska fans för bara ett tag sedan. Var så läsvärd att jag gärna hade kopierat in den hit, men den eventuellt intresserade kan istället besöka deras sida på Sf.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...