Håller med om att det är ett derby för länets, stämningens och rivalitetens skull. Hade dock varit mer derby om MoDo kommit från Härnösand. Ö-vik känns lite avlägset, men okej då. Nej, bevare mig från fler sundsvallsderbyn för det skulle i så fall innebära en betydligt lägre serietillhörighet för vår del 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Håller med om att det är ett derby för länets, stämningens och rivalitetens skull. Hade dock varit mer derby om MoDo kommit från Härnösand. Ö-vik känns lite avlägset, men okej då. Nej, bevare mig från fler sundsvallsderbyn för det skulle i så fall innebära en betydligt lägre serietillhörighet för vår del 😉