1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2420569

Sv: Apropå nånting...
Huge: Hoppas ni slipper kvarhelvetet i år. Tror tyvärr att det står mellan er, Oskarshamn och Malmö.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Appropå kval.... jag tror Dick A fortfarande är lite långsur över förlusten i kvalet:
"Timrå fortsätter att imponera och utmanade Färjestad på bortaplan, kan det till och med räcka så långt att de utmanar om SM-guldet?

Nu får vi lugna oss lite, att Timrå ska vinna SM-guld är bland det sjukaste man hört. Timrå har absolut ett skickligt lag på pappret med alla värvningar innan säsongen började, men att snacka om SM-guld är humor på hög nivå."

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...