DenRöda: Det är ju också en parameter, vad tycker spelarna själva om CHL? Är den bara ett nödvändigt ont? En Kalle Anka-turnering med jobbiga resor? Eller är det ett bra, ytterligare, skyltfönster, t.ex. mot NHL? Är det bra för klubben att delta, såtillvida att det blir lättare att värva spelare "som vill vinna något"? Jag har ingen aning, men det skulle vara intressant att få klubbledningens och spelarnas åsikter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer