Eugen Sandberg: Skaderisken samt att jag anser risken är stor att spelarnas fokus på SHL minskar. Möjligen om man passar på att spela med bänknötare och juniorer. Dessutom har jag hört att det inte ligger några pengar i det, är väl bara vinnarna som kan kamma hem några stålar, när kostnader för resor, logi etc. är betalda? Nä, skrota skiten och kör fulla omgångar i SHL istället!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom har jag hört att det inte ligger några pengar i det, är väl bara vinnarna som kan kamma hem några stålar, när kostnader för resor, logi etc. är betalda?
Nä, skrota skiten och kör fulla omgångar i SHL istället!