1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2423433

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
{297}: Varför kan man inte bli lite mer ego och skjuta själv? Allt detta finpassande sumpar oss. De matcher Wedin, Dahlén EP etc prioriterat skott har vi vunnit.

Passningar i all ära men ibland finns inte timingen där och då är det bättre lägga en puck på mål och om inte hoppas på retur.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
thorwald: Dahlén och EP skjuter ju hela tiden? Problemet är att dom är för dåliga på att göra mål. Åtminstone om man ställer det i förhållande till vad vi betalar dom.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
thorwald: Mitt uppe i den här formsvackan och skiten vi sitter i just nu måste jag berömma lagets bästa spelare senaste matchera, Alvarez.
Nu tycker jag det till och med ser ut som han är lagets snabbaste skridskoåkare. Respekt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer