1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2423528

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Bee: ”Det går fort i hockey”. Nyss var vi bästa Timrå någonsin (enligt mig själv) men idag känns det inte lika muntert. 3 torsk är väl inte hela världen i och för sig, vi ska klara kontraktet, inte mer. Vi har inte laget för det.

Idag känns det som att det var ganska korkat att skriva 2 år med Lyytinen. Det känns som Svensson borde få slita ganska hårt för att gå in på 6 backar i ett mittenlag. Det känns som att det är dags för Dahlén att fucking vakna och börja leverera utifrån hans lönekuvert. Hjälp han på traven ante genom att sätta EP i en tredjelina och ge förtroende till dom som sliter för sin plats i laget istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer