Lakers spelade med två ordinarie centrar igår. Vet inte status på sjuklingarna Rose’n och Lundberg, men Stjernborg och Kellman kommer inte till spel imorrn. Är alla fyra borta igen så är det ett rätt vingklippt gäng vi möter imorrn och chanserna borde öka betydligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är alla fyra borta igen så är det ett rätt vingklippt gäng vi möter imorrn och chanserna borde öka betydligt.
Förresten, nån här som dyker upp i Vida imorrn?