Zäta75: Rindell ser lite vilsen ut i egen zon, men jag tror mycket kan handla om självförtroende också. Har väl gått knackigt på slutet för han i Nordamerika och jag tror att han lär växa under Antes tyglar och förtroende!
Sputnik: Hela laget blir nerpressade av Växjös forecheck, det drabbar ju helt klart spelare som lirar med lite mindre marginaler. Eronen blir lite tafatt också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...