Tycho: Helheten? Ja visst, någonstans på isen fanns det två fler Växjöspelare än timråspelare men Svenssons situation är man-man och han förlorar den mot en kille som väger 20 kilo mindre än honom och sitter på knä.
{297}: Det är ju Erixons spelare som han går ifrån, hade han inte attackerat lika hårt hade det inte blivit lika öppet läge. Svensson har ju inte chansen att komma på rätt sida. Men som jag skrev, det är sånt som händer i 5 mot 3.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer