{7043}: tror så jag med. .. Förlängningen med svensson kan faktiskt visa sig vara det dummaste kapanen gjort... Tacklar mycket jo visst. Men hänger inte med i shl tempo..tyvärr
Karlsson74: Inte nämnvärt mycket tacklingar den här säsongen heller tyvärr. Det är ju tempotorsk rakt igenom - hänger man inte med i svängarna får man varken in några tacklingar eller kommer in rätt i markeringssituationer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer