Sputnik: Man blir så besviken när vi viker ner oss så här i tredje perioden. Sen förstår jag inte den värvningen som Kapanen gör med Rindell helt fel karaktär. Pääjärvi va ska man säga,han är ju bästa kompis med Anton!! Har jag varit Sportchef så har han varit kvar nere i skåne å spelat rinkbandy med kompisar ute på nå uterink..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen förstår jag inte den värvningen som Kapanen gör med Rindell helt fel karaktär.
Pääjärvi va ska man säga,han är ju bästa kompis med Anton!!
Har jag varit Sportchef så har han varit kvar nere i skåne å spelat rinkbandy med kompisar ute på nå uterink..