bar mofftak: Behåll Ante i föreningen och in med Örebros tränare till nästa säsong. Han är bra på att släppa fram unga talanger och har fått ut mycket av sina lag i Örebro genom alla säsongerna han varit tränare där.
Detta är inte för att jag helt plötsligt bara tappat förtroendet för Ante, men jag tror det skulle kunna vara nyttigt att få in en röst utifrån som ser bortom gamla vänskapsband med spelarna och som kanske vägar stölla lite krav på ett annat sätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta är inte för att jag helt plötsligt bara tappat förtroendet för Ante, men jag tror det skulle kunna vara nyttigt att få in en röst utifrån som ser bortom gamla vänskapsband med spelarna och som kanske vägar stölla lite krav på ett annat sätt.