Knylan: Dahlen får gärna ta fler initiativ som senast och göra minst 2-3 mål. Han verkar trivas mot Malmö. Minns senast när Lander passade honom på kanten och han åker förbi försvararen med en höftmanöver och frispelar Lander som sätter den i öppet mål. Är nog mitt favoritmål i år av alla Timråmål. Gav 3p med lite tid kvar borta mot Malmö.
Hoppas att Tim Erixon kan spela ikväll. Han hade lite känningar och utgick i matchen mot Växjö. Utan honom blir det tuffare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer