1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2433650

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Tom Topp: Kanske han gjorde , det minns jag inte . Han hamnade längre ner än vanligt i år i och med hemvändarna , kanske inte fått den istid han är van med ?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Andersson: Hartmann fick ju chansen att spela tillsammans med Jonte i inledningen av serien. Tyvärr funkade det inte alls.

Lite svårt att förstå vad som felas honom i år. Jag var fullständigt övertygad om att han i år skulle etablera sig på allvar som en målfarlig powerforward. Istället har han blivit en mjuk, trög och tveksam utfyllnadsspelare med Emil Berglundska sniperegenskaper.
Oerhört märkligt.

Men, som sagt - han har haft late-season-blooming-tendenser även tidigare år. Låt oss hoppas att han snäppar upp och spelar i komfortzonen resten av säsongen. Det behövs verkligen en forward med dom kvaliteter han egentligen besitter i 3e-kedjan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer