Tänker att Småland tar alla chanser att krama ur varenda droppe i det där skåpet. Fast det är möjligt att det finns gränser även där. Du har nog rätt. Finns säkert några droppar över även till öppnandet av 2023. Men antar att många av dem lär ryka redan ikväll…
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänker att Småland tar alla chanser att krama ur varenda droppe i det där skåpet. Fast det är möjligt att det finns gränser även där. Du har nog rätt. Finns säkert några droppar över även till öppnandet av 2023. Men antar att många av dem lär ryka redan ikväll…