1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2434205

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
bar mofftak: Satte på matchen nu. Känslan är att vi är utspelade. Känsla fel?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Rindell är nära bänken nu. Ante var inne på det i paus att det inte är nån ursäkt att vi har ”några nya” på backsidan och nu drar han en riktig indianare igen.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Trodde aldrig jag skulle säga det, men man saknar nästan Freddans kedjetombola, inte mycket handlingskraft av Ante när spelet går troll. 😅

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Vi är stundtals väldigt bleka men utspelade är vi inte.Tur vi möter ett rätt kasst lag.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Skulle säga att det är en rätt jämn tillställning, men ingen välspelad sådan..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer