1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2434354

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Tänkte på en sak. Vad faan har vi att klaga på? Vi är för närvarande Sveriges 6:e bästa lag. Vi leder med 2-0 mot Malmö. Vi, Timrå IK, var i stort sätt i konkurs för några år sedan! Njut bröder! Vi är Timrå IK och vi har en ljus framtid framför oss! Äntligen!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
pingvin: Haha det stavas negativt kval, så länge den chansen teoretiskt finns så kommer jag bita på naglarna och "klaga". Haha mitt sätt att ventilera ut ångesten. 😅

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
pingvin: Jag tror att Kollar får gå inom kort om Malmö förlorar ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer