Vill också flika in att Brynäs med deras på förhand ostoppbara defensiv, just nu med rådande snitt, kommer ha 185 insläppta mål. Vi släppte in 177 förra säsongen när vi var råsist 😏
{9908}: Brynäs har släppt in 40 mål mer än oss och släppt in i särklass mest mål I serien. 8 bara idag. Att de inte ligger sist med sin tråkhockey är ett under.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...