sargad: Tyckte Lundin gjorde nåt rktigt dåligt byte i första perren, desto skönare då när han vinner 2-3 tekningar i rad i egen zon när MIF trycker på i slutet av matchen, viktigt bidrag där.
Och JJ, denne fantom. När hade vi en så grym spadtraktör i kassen senast? Pekka? Inte sedan Kapanen i alla fall.
sargad: Anders Lindbäck hade ju dock bara en säsong men en riktigt bra sådan hos oss, men fortsätter Johansson på inlsagen väg så bräcker han ju det. 💪
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och JJ, denne fantom. När hade vi en så grym spadtraktör i kassen senast? Pekka? Inte sedan Kapanen i alla fall.