mikenomad: så var det. Han uttryckte dock hur fantastisk tiden i Timrå ändå var, t.o.m kanske hans bästa hockeytid överhuvudtaget. Ingen glömmer väl "Let's empty the tanks boys" eller hur han stannade kvar efter träningarna och körde egen träning på styrningar framför mål. Omöjligt att inte älska den killen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...